czwartek, 9 sierpnia 2018

My Little Pony

Wypadałoby tu czasem coś napisać - dziś jest do tego okazja, bo na moim figurkowym blogu pokazałam MLP. No więc tu też wkleję post i zapraszam do czytania i oglądania :)

Przybyły do mnie ostatnio wygrane spontanicznie na aukcji dwa My Little Pony i w związku z tym reszta mojej kolekcji została wyciągnięta z pudełka. Postanowiłam zrobić im zdjęcia i pokazać na blogu, bo nie wiadomo, kiedy znów trafi się okazja. Miałam kiedyś też inne kuce, które pokazywałam na blogu, ale je sprzedałam, bo sądziłam, że ich nie chcę. No i teraz kupuję znów, jak się jakiś trafi...

Wszystkie figurki to oryginały z firmy Hasbro - fake mi się nie podobają, choć mam ich kilka w domu, ale były kupione w zestawach z innymi kucami.

Znam tylko kilka głównych postaci z serialu animowanego, więc identyfikacji dokonałam przy pomocy anglojęzycznej strony:

StrawberryReef.com


Stronę bardzo polecam - kucyki są tam podzielone na poszczególne generacje, a potem względem koloru lub kształtu lub rodzaju znaczka, więc łatwo można znaleźć odpowiedniego.

Najbardziej podobają mi się kucyki z Generacji 3, ale mam też kilka innych.

Poniżej: Generacja 4 Rainbow Dash w wersji podstawowej oraz w wersji Superhero - to ta z kolorowym "irokezem" na głowie. Trafiła do mnie właśnie dlatego, że ma taką fryzurę. A potem pomyślałam, że warto mieć też jej zwyczajną postać.


Poniżej także kuce z Generacji 4 Applejack oraz Pinkie Pie:


Poniżej Generacja 4 - Księżniczka Celestia:


Poniżej Generacja 4 kuc Big Macintosh, kupiony też z powodu fryzury:


Na drugiej stronie nie ma obrazka, tylko znaczek jabłka.


A to kucyk z Generacji 1 o imieniu Hopscotch:


Poniżej Generacja 2, kucyk o imieniu Morning Glory. Serduszko na jej piersi kiedyś świeciło:


Poniżej Generacja 3 i kucyk o imieniu Toola Roola wersja podstawowa:


oraz Toola Roola wersja wielkanocna z kolorową nóżką:


Poniżej kucyk Generacja 3 - Strawberry Reef:


Poniżej Generacja 3 - złota Butterscotch. To na szyi, to przywieszka w kształcie kucyka, ale nie wiem czy jest z zestawu, czy ktoś ją tam powiesił później:


A poniżej Rarity z Generacji 3 - zdziwiłam się niezmiernie, że była ona kiedyś tęczowym jednorożcem - obecnie jest biała z fioletową grzywą i ogonem.


Poniżej kucyk z Generacji 3 z trójwymiarowym wypukłym znaczkiem - Sunny Sparkle:


I ostatnia w tej chwili w kolekcji Snowdrop Swirl z bardzo długimi włosami, również Generacja 3. W takiej fryzurze do mnie przyjechała, boję się trochę ruszać te warkocze, żeby nie powyrywać włosów:


To tyle na dziś. Może następny post będzie szybciej ;)

6 komentarzy:

  1. słodkie ale irokozey wraz z tęczą
    do mnie najbardziej przemawiają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czwarta generacja Pinkie Pie i Applejack z włochatymi ogonkami to figurki z happymeala w maku ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kucykowate rządzą ;-) Ale nie dziwię się, sa urocze, a takich uroczych stworzonek nigdy dość ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacyjne kucyki! rozmarzyłam się- są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Taka Rarity? Aż się zdziwiłam :)
    Rozczuliły mnie te kucyponki. Przypomniało mi się dzieciństwo, kiedy to byłam posiadaczką pokaźnego stada takich potworów. Niestety, potem miałam fazę „dorosła jestem, zabawki są dla dzieci, a różowy jest fuuuu”, i wszystko - lalki, kucyki poszło do młodzików.
    Hopscotch(dobrze napisałam?) skradł moje serce. Skojarzył mi się trochę z Kłapouchym z Kubusia Puchatka, ma niebieskie ciałko i ogólnie jest przecudny.

    Pozdrawiam i życzę weny,
    Echolokacja.

    niebyt-nietoperza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne są :). Bronię się przed nimi bardzo dzielnie - jeśli jakiś do mnie trafi będę szukała następnych.... :/

    OdpowiedzUsuń

Eskel bardzo dziękuje za wszystkie komentarze. Nie obiecuje, że odpowie na każdy, ale na pewno każdy przeczyta.