czwartek, 9 lutego 2017

Barbie i inni

Dziękuję Ultramarynowej za przywrócenie tego bloga internetowi. Choć sądzę, że jednak internet jako taki, za bardzo za tym blogiem nie tęsknił ;)

Niestety nie mam zbytnio czasu na lalki. Ani ochoty, prawdę mówiąc też. Mam za to kilka rzeczy na sprzedaż i niedługo (może w niedzielę? mam nadzieję, że nie później niż w przyszłym tygodniu) pojawi się post sprzedażowy.

Wygrzebane w grzebaluchu. Może ktoś zna?


Od lewej:

1. Panna chyba Barbie Super Star? Ale nie widziałam takiej z krótkimi włosami. I nie ma żadnego napisu na głowie. Natomiast na plecach:
(c) Matel. Inc . 1966
TAIWAN
Ubranie nieoryginalne. W uszach dziurki na kolczyki, w prawej ręce miejsce na pierścionek. Ma bardzo ładne paluszki u stóp, zrobię zdjęcie, jak ją umyję, bo jeszcze takich u Barbie nie widziałam.

Brunetka, na głowie napis:
KID KORE
1998
na plecach:
(c) KID KORE
1994 CHINA
W uszach miejsce na kolczyki, naszyjnik chyba oryginalny.

3. Jeśli się nie mylę to Ricky, kolega Skipper (siostry Barbie).
Na pośladku napis:
(c) 1963
MATEL. INC
Na głowie brak napisów. Sztywniak plastikowy, ale z piegami.


Pozdrawiam i do przeczytania!

12 komentarzy:

  1. Fajne łupy! Krótkowłosa to Pretty Changes Barbie 1978, a ten chłopiec to Ricky- chłopak Skipper z lat 60-ych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Wyguglałam ją sobie - wyjaśniła się tajemnica krótkich włosów :D

      Usuń
  2. Czuję się wzruszona wymienieniem mnie na samym początku postu :) Och, to żadna zasługa- napisałam tylko jeden, (no dobra dwa) przydługawe (jak zwykle...) komentarze ;)
    I ja tęskniłam! Proszę mnie nie pomijać!
    A na lalki też nie mam czasu (ech, studia, studia- a narzekałam kiedyś na liceum!), chyba jakieś takie nielalkowe czasy nastały :(
    Mogłabyś w następnym poście pokazać pyszczek Eskala- ja się za tą poczciwą mordką stęskniłam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie, będzie. Wypadałoby też historię pociągnąć dalej. Musiałabym podpytać, jak tam ich wzajemne relacje, bo ostatnio nie jestem na bieżąco ;)

      Usuń
  3. Super post,czekałam od dawna na coś nowego i jest!
    Pozdrawiam :3

    OdpowiedzUsuń
  4. mamma mia zielona pietruszka!!!
    pożądam z całego swego jestestwa
    owejż Kid Kore - może będzie na
    liście i Ona - boyem też bym nie
    pogardziła :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chłopak zostaje u mnie jako koniuszy-kowboj ;) Nadomiast Kid Kore mogę puścić w świat. Jednak lalka ma pewne wady, które będę opisywać. Jeśli nadal będziesz ją chciała, to może być Twoja :)

      Usuń
    2. ooo - dzięki! tak czy siak -
      czekam na opis - a wady -
      no cóż, któż ich nie ma...

      Usuń
  5. Fajne lalki Ci się trafiły. Zazdroszczę tej Baśki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę przyznać, że superowe łupy! Basia z krótkimi włoskami mnie oczarowała i ma też całkiem fajny żakiecik!
    Fajnie, że jesteś :)))

    OdpowiedzUsuń

Eskel bardzo dziękuje za wszystkie komentarze. Nie obiecuje, że odpowie na każdy, ale na pewno każdy przeczyta.