wtorek, 26 marca 2013

Króliś

Capricorn: Eskel! Co Ty wyprawiasz?!
Eskel: Poluję na potwora, cicho!
Capricorn: To nie jest potwór - to jest kot!
Eskel: To jest chimera, jestem wiedźminem i zabijam takie potwory.
Capricorn: Zostaw tego kota, mam coś dla Ciebie. Udało nam się wygrać candy na blogu Słoń i Mrówka. Dziś przyjechała wygrana. Różowy króliś :D
Eskel: Przepraszam, CO?
Eskel: Naprawdę sądzisz, że mi z nim do twarzy? Słodziaki, co nie? Weź przestań. Ja na potwory poluję!
Capricorn: No to może uznaj, że jest to jakiś potwór. Ewentualnie zaczarowana księżniczka.
Eskel: Być potworem, albo nie być. Oto jest pytanie...
Capricorn: Był jeszcze gratis specjalnie dla Ciebie, jakby Ci się królik nie spodobał.
Eskel: Super - nareszcie zabierzesz mnie na dwór! Mówiłaś, że nie pójdziemy, bo jest zimno, a ja nie mam czapki. A teraz już mam!
Capricorn: Ale to jest letnia czapka.
Eskel: Ale z drugiej strony jest zimowa! Widzisz?
Capricorn: Dobra. Pomyślimy w weekend.

Jeszcze raz dziękuję za królika i czapkę. Pozdrawiamy! :)

2 komentarze:

  1. Potwór nie wygląda na przejętego:)A czapeczka twarzowa, nie powiem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajnie Eskelowi w tej czapeczce :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Eskel bardzo dziękuje za wszystkie komentarze. Nie obiecuje, że odpowie na każdy, ale na pewno każdy przeczyta.