środa, 19 lutego 2014

Pytania techniczne

Zapraszam Was na bloga O komputerach i nie tylko, na którym będę czasem umieszczać posty związane z prowadzeniem bloga od strony technicznej. Dostaję pytania: "jak zrobić nagłówek", "jak dodać podstrony do bloga" lub "jak dodać napis do zdjęcia". Chciałabym Wam pomóc, ale jednocześnie nie chciałabym zmieniać tematyki tego bloga i wprowadzać tu bałaganu. Dlatego posty "komputerowe" i "techniczne" będą publikowane tam. Mam nadzieję, że uda mi się nie pisać bzdur i Główny Admin mnie stamtąd nie wyrzuci, bo piszę tam posty gościnnie - wprosiłam się na współautora ;)

Zapraszam i pozdrawiam,
Capricorn

EDIT:
Kierując się sugestiami Cioci Lusi, blog komputerowy zmienił adres: http://eskelpomaga.blogspot.com/
Zapraszamy :)

2 komentarze:

  1. Wpadnijcie do mnie :) Pytajcie o wszystko co jest związane z komputerami i techniką komputerową. Pomogę jak tylko będę umiał

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapomniałem napisać adresu :)
    http://EskelPomaga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Eskel bardzo dziękuje za wszystkie komentarze. Nie obiecuje, że odpowie na każdy, ale na pewno każdy przeczyta.