wtorek, 10 września 2013

Fotki

Wiadomości stąd. Monster High Wiki PL. Zdjęcia moje.


Córka Upiora z Opery. Diva i perfekcjonistka.

Lalka linia: 'Killer Style II'
Wydanie: sierpień 2012
Numer asortymentu: X4481
Numer modelu: X5106

W tej serii włosy Operetty związane są w koński ogon. Dziewczyna ubrana jest w czarną koszulkę na ramiączkach z fioletowymi i czarno-białymi elementami, białą spódnicę ozdobioną nutami i biało-czerwone buty na koturnach. Podeszwa butów jest koloru czerwonego. Sam koturn jest biały. Przód buta ozdobiony jest "panterką". Do lalki dołączona jest czerwono-czarna okrągła torebka ozdobiona pajęczynami i czerwony pasek z pajęczyn oraz spinka na ramię. Na oku nosi szare serce ozdobione pajęczyną.

(Opis zmieniony przeze mnie, bo lalka trochę różni się od tego, który jest na stronie).
Szkoda, że nie dołączono żadnego instrumentu. Ale Operetta umie grać na wszystkim, nawet na nosie ;)
"Od czubków moich włosów, ułożonych w olśniewający czerwony kok, po same podeszwy moich butów - tylko na nie nie nadepnij - jestem upiornym wysokooktanowym rock'n'drolowym głosem. Mam także perfekcyjne znamię, które zaczyna się na mojej twarzy, a kończy na przefantastycznym tatuażu wszechczasów."

The Phantom Of The Opera 2004 (Official HQ song)

2 komentarze:

  1. Uwielbiam upiora.Oglądałam musical, czytałam książkę, uwielbiam ścieżkę dźwiękową. Operetta jest moim marzeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna lalka i jedna z najładniejszych monsterkowych linii - gratulacje:))

    OdpowiedzUsuń

Eskel bardzo dziękuje za wszystkie komentarze. Nie obiecuje, że odpowie na każdy, ale na pewno każdy przeczyta.